Sunday, December 24, 2006

Head Jõulu!!!

Olen vist ainuke, kes täna siia midagi kirjutab, sest kõigil teistel on ELU ja see pole õnneks või kahjuks internetis...

Tegelikult on mul ka elu ja Jõulud tulevad super lahedad, veel rohkem kingitusi kui eelmisel aastal (mitte et see oleks määrav faktor) ja jõuluspirit on ka kõrgelt üleval lendamas, olgugi et maa on must ja õues kevad. :)

Täna, mõne tunne pärast läheme külla minu emmele, kelle seltsis veedame siis Eesti kohase jõululaupäeva, kuhu kuuluvad muidugi kartulid ja kapsad ja muu säärane. Homme, aga oleme Tito vanematega ning JÄLLE sööme muidugi :) Õnneks on mul praegu ainevahetus veel kiirem kui Dianal või Maril ja seega ei ole ohtu endale liigseid lisakilosid kuhugi poetada :)

Oeh jõulud on ikka nii toredad, parim sündmus aastas ma ütleks. Sünnipäev on ka muidugi tore, aga jõulude ajal saavad KÕIK kingitusi ja siis on veel toredam!

Soovin teile kõigile kauneid jõulupühi ja et need olekisid teie jaoks sama põnevad ja toredad kui minugi jaoks!!!

Jällenägemiseni!

No comments: