Friday, December 01, 2006

no knee

Ei viitsi täna inglise keeles kirjutada... kahju küll neile kes eesti keelt ei mõista!

Niisiis ma olen siiski veel olemas kuigi pole siin mõnda aega ennast ilmutanud. Mis siis vahepeal ka head juhtunud on?

* Noh näiteks oli 23. novembril mu isa sünnipäev.. kuidas ma seda siis pidasin? Ei pidanudki, sest ma unustasin selle ära, ups!

* Siis nägin ma ära ka president Bushi ja isegi 2 korda ja täitsa kogemata! Nimelt siis läksin sel hommikul tööle ja tee ääres olles sõitsid minust mööda ilusad mustad autod ja seal sees olid tähtsad inimesed :). Nad ilmselt tulid just kadriorust tagasi ja suundusid mööda Narva mnt'd Toompeale. Teist korda sõitsime Titoga autoga ja Stoki ees pandi täpselt meie ees tee kinni nii, et olime esimene auto järjekorras ja jälle nägime härra Bushi mööda kihutamas lennujaama poole :) Nii tore kogemus.

* Veel toredaks uudiseks võib pidada seda, et ma olin LEHES!! HAAA-HAHAHHAA!!! Minu päeva alustas kalli Estri kõne sõnumiga, et olevat mind Eesti Päevalehes näinud..... haha jah, ma tean... MIKS!!??? Ma ei tea miks!! Nägin ise ka seda lehte ja seal oligi minu pilt aga minust mitte mingit juttu... pähh eksole, nõmedad!! haha..

* Kõige toredamaks uudiseks on muidugi see, et minu kallis beebi hakkas endast märku andma hella koputamisega. Talle nimelt meeldib vahest vastu mu kõhtu koputada ja siis vaadata kas ma ikka veel mäletan, et ta seal on ja ka vastu koputan. No loomulikult koputan! Ja nii me siis mängimegi! Iga päev ootan, et ta jälle koputaks, vahest olen pisut kärsitu ja koputan ise ka mitu korda, aga ilmselt ta siis magab või mina ei tea :P :) Jaaa ma tean, tean... NUNNU!!!

* Olin ka vapper ning võtsin ette käigu hambaarsti juurde, kuhu minu jalg pole sattunud juba KUUS AASTAT!!!! Tulemuseks oli aga see, et mul ei olnudki ühtegi auku, ainult mingi väike täpp, mille Dr. Väli ka ära parandas ning mainis veel, et olen ilusti säilinud :) Ei tea kuidas see küll võimalik on, endal oli küll piinlik, et nii kaua pole hambaarsti juures käinud, aga vähemalt tulemus oli positiivne!!

Lõpetasin just tänaseks töö ning silma kisub juba looja kuigi on kell alles 19:00. Mis siis teha? Mittu muffigi :P

Lõpp hea, kõik hea!

No comments: