Tuesday, April 03, 2007

Tähitud kiri

Täna hommikul äratas mind kõigepealt jube palavus (ei tea küll kust see tuli) ja seejärel uksekell. Tito läks siis ''telefonile'' vastama (meil on see fonolukk asi all ukse juures), küsiti mind, ma siis suure imestuse peale ukerdasin kuidagi ennast voodist välja ja peaaegu kartsin teada saada kes see küll olla võiks ja miks ometi nii vara hommikul?!?! Teiseltpoolt telefonitoru kostus eesti keelt rääkiva onu hääl, mis ütles, et mulle olevat tähitud kiri ja tema tuli seda mulle kohale toimetama... noh tore siis.... PRAEGU?!?! Mul on ju jube padjakas ja juuksed seisavad ka ilma geeli või muude vahenditeta püsti :D haha...

Kui onu mõne minuti jooksul ei olnud veel 4ndale korrusele jõudnud, hakkas uudishimu juba võimust võtma, sest ma pole ju kunagi varem tähitud kirja saanud ja suutsin sel hetkel juba sada asja oma peas välja mõelda, mis see siis olla võiks. Onu tuli, andsin allkirjad ja sain oma kirja.....

!!!!!!!!!! ....KOHTUKUTSE..... !!!!!!!!!!!!!!!!

MIS MÕTTES!?!?!?!?!?!! MIS ASI!!!???????

Kakkusin kirja lahti ja hakkasin kiirelt lugema.... :

Harju Maakohus... bla bla bla.... kohustub teid ilmuma bla bla bla...... (kuupäev ja kellaaeg) ........... kõik oli nii segane.... ma ei saanud mitte muffigi aru! Lugesin kirja mitu tuhat korda ja ikka ei saanud muffigi aru....

Lõpuks tuli mõistus koju ja suutsin võtta oma telefoni ja valida paberil antud numbri, et küsida mis värk siis on.... vastas üks väga sõbralik ja abivalmis tädi, kes mulle selgitas, et mina kui kannatanu olen palutud osalema istungil kui tunnistaja, 5 tuntud kuritegija vastu, seoses sissemurdmistega meie autosse...

HUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! Kivi kukkus südamelt...varba peale....

Olin aga sunnitud tädi ees vabandama ja ütlema, et mul pole kahjuks võimalik tulla, sest beebi tulemas jne..... ta oli väga mõistev ja ütles, et sellest pole mitte midagi.

Vot siis.... elu nagu Ameerika filmis :)

9 comments:

Merle said...

no ma ei tea kuidas see naljaks on et linnu kaka teeb? :( :P
noh tegelt ikka natuke on kah, isegi mulle

isver susver kuidas mulle igasugu kirjad viimase ajal ei meeldi. nii harva saab head uudist. aga tore et teil lõpuks seal midagi toimub ja pahad poisid karistada saavad.

Bearcat said...

kuule ma ise ka imestasin jah... nad olid 5 pätti kinni püüdnud isegi... vahi siis!!

aga linnu kaka ei ole muidugi naljakas.... okei või siiski natuke!! :)

Anonymous said...

kui sa kohale oleks läind oleks see mees lihtsalt kauem istumist saanud...

Bearcat said...

ei, sest tädi telefonis ütles mulle, et kõik mis nad minust tahtsid oli see, et ma ütleks mis nad mult varastasid ja kui palju see kraam väärt oli, aga kuna olen seda juba politseis teinud siis tegelikult ei peagi ma kohale minema... ja seal oli ka teisi inimesi keda nad kutsusid... vot nii... muidu oleks küll põnev olnud minna jah... :)

Anonymous said...

siis küll jah... tead ma hakkasin mõtlema miks ma pidevalt anonymus panen... ma tegelikult olen toits ju

Bearcat said...

hmm... aga pane siis alla toits või kas siin sellist võimalust pole et saad oma nime panna?? kahtlane :(

Anonymous said...

irw.. näe saab küll panna et toits

Bearcat said...

no näed siis.... ma olen tark... või siis sina oled... okei oleme koos!! :)

monika said...

hey hopsti:) ma oleks ka üllatunud kui mul keegi sellise asja tooks anyway ma lihtsalt astsin läbi et tere öelda ja vaadata kuidas sul kulgeb:)