Tuesday, June 12, 2007

6. nädal...

Nüüd olen ühe nädala võlgu jäänud ja selle eest vabandan... avastasin just, et mul on siiski päris palju ''anonüümseid'' lugejaid, kes kunagi kommentaare ei jäta, aga siiski pingsalt uusi postitusi ootavad! Nii armas!!!

Niisiis... kuu ajaselt käisime arsti juures süsti saamas ja kaalumas, mõõtmas.... kaalu oli kolme nädalaga juurde tulnud terve kilo.. ehk siis ta kaalus juba üle 5 kilo (nüüdseks siis juba veel rohkem) ja pikkust mõõdeti 56.5cm!! Tubli suur poiss!! :)

Tahaks pikemalt kirjutada aga JUST PRAEGU nagu kiuste ärkas ta üles ja vaja jälle toimetaama minna!!! :)

Veel niipalju, et nüüd on ta palju rohkem üleval ja tahab väga igal pool ringi vaadata, eriti meeldib kui teda püsti hoitakse :)

6 comments:

Merle said...

ohsa mõnus potsakas poisu. kas ta naeratab kah teil juba?

Sälli said...

täitsamees:)

Anonymous said...

vaata mind, ma olen ananüümne! abööö! Arva ära, kes ma olen.. seen seen kahvel nämm!

Bearcat said...

hmm... oi ma tõesti nüüd kohe ei oska arvata kes võiks seentest ja kahvlitest rääkida!!! hmmmmmmm....... müsteerium!!!

Merle said...

sa oled nii paha :(

Merle said...

naljanina