Monday, October 22, 2007

Nõstamäe ja Mumme

Nagu näha kellelegi mu eelmine (minuarust täiesti VAPUSTAV) postitus peale ei läinud, proovime siis uuesti, äkki see teile meeldib, va karmid kriitikud! :)

Nii... minu viimased jalutuskäigud Nathaniga on olnud üsnagi põnevad, mitte sellepärast, et tema mind hullult lõbustaks, sest ta alati magab kõik maha onju.. vaid sellepärast, et mul on olnud tore ''me time'' ehk siis aeg endale.. vähemalt niivõrd kuivõrd! Sain kokku armsa Imbiga, keda pole näinud juba mitu kuud. Meil oli tore, saime jälle naerda nagu iga kord kui temaga kokku saan! Sain käia isa haual... ja kusjuures, ma käisin seal esimest korda peale ta surma! Sellest on möödas teatavasti juba 3 aastat ja ma ikka pole käinud veel... selleks on olnud palju põhjuseid. Nüüd aga oli see aeg ja sain käia. See oli minu jaoks vägagi emotsionaalne kogemus (mitte esimest, aga teist korda kui käisin, sest esimest korda olin koos Imbiga, teist korda üksi), aga peale seda olen tagasi läinud juba 2 korda, et lehti koristada ja lill istudada ja küünlaid viia... ma isegi naudin seda! Poleks iialgi arvanud! NÜÜD siis saan isaga kõigest rääkida :)

Aga mitte kõigest sellest ei tahtnud ma tegelikult algselt kirjutada!! Tagasi tulles oma tänaselt jalutuskäigult märkasin ma huvitavat asja.. nimelt.. kui Nõmme mäest alla tulla siis on seal Mustamäe silt ja kui Mustamäelt mäest üles sõita siis on seal Nõmme silt.. suht loogiline eks? Nojah seda siis kui sildid oleksid kohe kõrvuti teine teisel poolt teed eks? Aga ei... kes on siit kandist ja ka siin bussiga/autoga sõitnud teab, et need sildid pole teps mitte üksteise kõrval... nende vahel on väike maa, nii umbes 100 m, kus asub Nõstamäe ja Mumme maa....... just niiiiiiiiii........ minge vaadake oma silmaga järele ;) .

3 comments:

Ancelyna said...

Ma eelmise kommentaari puhul hoidsin jah end tagasi. No olen juba kord karm kriitik, mis mul üle jäi! Oi, kuidas oleks tahtnud kommenteerida, aga siis sa poleks ju poindile pihta saand!

Anonymous said...

ah sõida seenele :)

Ancelyna said...

ei sõida. Ujun hoopis :D