Thursday, November 08, 2007

Irisele

AAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!! MInu vabandused ka sinu ees, kallis Iris!!! Nagu sa juba lugesid, korraldasin ma siin suure segaduse (ei pea vist enam uuesti rääkima????) ja loodan, et ka sina andestad mulle!!!!!!

Ma siiani mäletan kui sind Eestis viimast korda nägin. Mäletad, see oli seal Narva mnt-l. Sa rääkisid telefoniga ja jalutasime üksteisele vastu! Mäletad???????? No mina küll mäletan. See oli ammu aega enne kui sa ära sõitsid, aga siiski jäi meie viimaseks! *NUUKS!*

Muide, ma pole ikka proovinud seda Indian chickenit teha, mille retsepti sa mulle saatsid! Läks meelest ära täiesti! haha! UPS!

Oooo... ja meenub veel üks mälestus! Mäletad kui sina, mina ja Imbi käisime Rimis ja ostsime sealt suure kana pizza ja veel igast head ja paremat ja siis sõime seda Viimsis mere ääres ja pudistasime kõik su autosse! Olgu, see oli IMBI! Mitte mina! Ma ei teeks ju mitte iialgi midagi sellist! :D

KALLIS OLED IRIS!! :D

1 comment:

Anonymous said...

eheheeeeeeeeeeee ... :D :D :D ... nae ... ma polegi ununenud ... kuigi ... hmmm ... sa raagid must kui lahkunust ... :P .. I am totally alive and kicking :D ... ehheeeeeeeeeeee ... jaa ja jaaaaaa kuidas selle pudistamisega nuud oli ikka ... :D :D :D ... ahahaaaaaaaaaaaa

aa tore on jalle nimekirjas olla ... nae kohe parem hakkas ... :) ... eheheeeeeee

suuuuuuuuuuuuuuur kalla sulle and keep up your blog ... ma ikka vahel loen seda ... ja pilte ka palju pane ... :)

kaaaaaaallllllllllllllllaaaaaaaaaa
iris