Saturday, December 15, 2007

Küsitlused

Tere mu kallid blogi lugejad. Nagu te tähele olete pannud, olen lisanud uue äplikeishäni siia paremale poole tulpa. Ehk siis kodumaakeeli: lisasin siia kolm küsitlust... Kui see teile väga tüli ei tee, siis võiksite neile vastata. Esiteks on see ju tore ja lõbus ja teiseks... no see ei võta ju teilt tükki küljest ära? Kui võtab (ehk siis sõna otseses mõttes, kui sinna vajutades teil järsku ribi küljest ära kukub) siis on muidugi teised lood ja vabandus on vastuvõetav. :)

Igaljuhul soovin teile meeldivat peagi (HOMME?? KUHU SEE AEG KÜLL OMETI KAOB?) saabuvat kolmandat adventi ja ilusat jõuluaega!!

Ja siis hääletage, hääletage, häältage :)

2 comments:

Ancelyna said...

Tere, kuidas ma hääletada saan? Kirjutan siia? Mai oska juu! :P


Igatahes, ma juba hääletasin.Ainult et esimesel küsimusel pole õiget varianti, sest ma külastan su blogi siis kui sul uus postitus on. Vot. Aga praegu on mul kodus internetiprobleemid, nii et mind ei ole tihti liikvel :(

Anonymous said...

jah, hääletada saad siis kui jätad mulle kommentaari!!!! hahahaa... tule taevas appi!!! :D