Monday, September 24, 2007

Sügise algus

Niisiis täna algas (vähemalt meil siin Eestis) ametlikult sügis. Taaskord on kätte jõudnud aeg, mil kõik on tume ja hall ja rusuv ja masendav ja märg ja tuim ja igav ja porine ja nii edasi. Vahest mulle meeldib sügis, näiteks vihma lõhn mulle meeldib, või siis autoga sõita kui vihma sajab. No mina olen ju see tagaistme sõitja, sest ega mul ju lube kui selliseid pole, see aga ei tähenda, et ma sõita ei oskaks... oi kui te vaid teaks.. Annely teab :) Enamus ajast siiski mulle sügis ei meeldi, vähemalt mitte Eesti sügis eelnimetatud põhjuste pärast. Ometigi nagu ka kõikide teiste asjadega, on ka siin erandeid. Kirjud lehed ja siuke hommikune karge õhk on lahe! Mitte, et ma väga kaifiks hommikul kell 4 või 6 õue minemist, aga ikkagi...

Meil on vahepeal nii palju sündmusi olnud, et ei teagi kust alustada. Võiks ju rääkida sellest kuidas oleme Tito ja Nathaniga nautinud oma igapäevaseid jalutuskäike pargis (jah isegi siis kui sajab... ime küll), või siis kuidas meil müsteeriliselt autoaken puruks tehti ja kuidas me politseiga JÄLLE rääkida saime, või siis kui lahe meil Pärnus oli... (siin ka üks pilt, teised tulevad hiljem)



.. või kuidas ma vahest täiega Dianat igatsen (kes ei tea, Diana on Kanadas kuni veebruarini), või kui kaunis Annely nüüd välja näeb oma väga seksika soenguga.................rääkida oleks paljust.

Paljud on küsinud, et kuidas beebil läheb ja kuidas ta kasvab.... Tal läheb väga hästi! Nathan on juba suur ja tugev poiss! Naeratab ja naerab niiet vähe pole ja võimatu on ju tema peale pahane olla, isegi siis kui tema arust on kift öösel kell 4 silmad lahti teha ja mängima hakata, sest ta lihtsalt tahab, ometigi, et emme ja issi on juba zombid :) Täitsa lõpp, et ta saab juba 5 kuuseks... kuhu ometi see aeg kaob?? Naljakas mõelda, et lapsena aeg venib nagu lõputu näts ja koguaeg on igav või muu viga ja häda ja suurena ei pane nagu tähele kui jälle kuu või aasta on möödunud ilma, et oleks saanud suurt korda saata. Mäletan kui olin veel umbes 7 aastane ja soovisin, et oleksin juba 18, et siis saaks ju kõik otsused ise teha ja kuhu iganes minna... Nüüd olen 20 ja ei sooviks küll väga vanem olla.. võibolla 25-e peal jään püsima, edasi pole vaja :)

Viimasel ajal on meenunud ka nii paljud toredad mälestused nii Muusika Keskkooli inimestega, Mustamäe Gümnaasiumi inimestega, Jami inimestega, Coffee In inimestega... ja muidugi kõigi mu lähedaste sõpradega. Ka neist võiks pikalt rääkida.

Ei oskagi öelda, kas muutunud on aeg, inimesed või ma ise, aga kõik tundub kuidagi teistmoodi. Muutus ei ole alati halb, aga mitte alati ka hea.

Kell on juba öö ja nüüd tuleb blogi kirjutamise kuupäevaks 24. september, ometigi kirjutasin seda 23-ndal... või noh öösel, teeb sama välja! :)

Nautige sügist!
Varsrti jälle!
;)

No comments: