Tuesday, June 16, 2009

Kuuuumus!!

Seda et... mu kallis telefon ärkas ellu!!!! jeeeeeee!!!!!!!!!! Oi mu õnn ja rõõm on piiritu!!!!!
Ja seda ka et... oi siin on palav! Uhh!!!
Ja seda et, ma igatsen väga Californiat ja sealseid inimesi!!! :(
Ja siis veel seda, et ma pole jõudnud mitte ühtegi videot veel üles panna, aga siin on teile üks vanem, aprilli kuust kui olime veel Dallases enne ära sõitu.
PS! Jah see on pikk video ja huvitavam neile, kes neid inimesi ka veidi teavad, aga minu esitlus on seal lõpus, niiet kes tahab võib edasi kerida :)

4 comments:

Yahna said...

Hahahahh, nii naljakas oli vaadata neid :D
Ma siiski vahetaks Eesti ilma selle kuumuse vastu ;)
Avvvvv, nii tore et telefoni korda said :)))))

Hmm see on päris huvitav. Siin commenti kasti all on see Word Verification onju ja seal on "blest".. sõunds like blessed ;D hühüüü!

T. said...

oo jaaa ma vahetaks ka eesti ilma siinse vastu!!!
ja mul on ka väga naljakaid sõnu siia kasti sattunud ;) näiteks praegu: meurea ????????????

Hanna-Marie Fitzgerald said...

Kuule seda vidiut vaadates tekkis uudishimu, et kui palju Titol õdesid vendi on?? (I did understand you were visiting someone ja et te polnud nagu selles oma usa kodus..)
Ja seda ka, et mis selle mängu nimi on? Lahe tundub!

T. said...

Tal on üks õde ja üks vend. Õde on see prillidega hallis kampsunis ja vend on punase särgiga, istub peaaegu õe kõrval :)
Jepp me olime külas :)
Mängu nime ei mäleta aga mina seda küll mängida ei taha :)