Tuesday, August 11, 2009

Disneyland, CA

Disneyland... imede maa ?

Iseenesest jah, väga tore ja huvitav ja armas ja meeldiv koht! Pole mitte midagi paha öelda! Kui, siis ainult seda, et liiga palju inimesi oli ja see pidavat veel ''vähe'' olema????? Mine võta siis kinni....

Loomulikult peab selleks käiguks varuma terve päeva. Ja sõna otseses mõttes hommikul lahtimineku tunnist kuni sulgemiseni. Näha ja teha on seal palju, palju!!!

Siin on mu 3 videot, mis jõudsin teha. Siit ei saa küll tervet pilti, aga ehk veidike... Hiljem panen siia veel üles rohkem videosid ka nendest rollercoaster-itest, kuhu peale mind tiriti! Oeh :)





4 comments:

Ancelyna said...

Ma saan aru, et need juba mõnda aega tagasi filmitud.. aga kus on SINU näolapikene!?! Mul on ju seda vaja, et saaksin pausile vajutada ja siis end vastu oma ekraani hõõruda nagu kass... kurrr!!

T. said...

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!! Jah, need on filmitud maikuus :)

A v v v v mu annelykesekene!!! :)

kurr!!!

Ancelyna said...

mjäu! Pliis! Ma täiega igatsen sind! Ma lähen püherdan siis sinu kapi sees vms :P

T. said...

hahahahahahhahahahahaha!!!!!!! awwwwww!!!!!!!! kui armas!!!!!!!!!!!!!!! tõesti nii armas!!!! :):):):) ma püherdan siis sinu... hmm... kingitud kõrvarõngaste peal?