Thursday, August 06, 2009

Hollywood

Enne Hollywoodis käimist oli mul peas selline tüüpiline idee Hollywoodilikult pildist mis mulle avanema oleks pidanud... Ootused olid suured ja olin väga põnevil sinna minemisest... Aga..... Tegelikkus oli midagi muud. Video pealt ehk ei paistagi nii hull, aga üldpilt oli ikka väga kole! Sõna otseses mõttes kole ja räpane! Tänavad olid oiiii kui mustad. Iga nurga peal istusid kodutud ja hais oli ka väga ''meelidv'', majaseinad olid täis kirjutatud ( Eestis on see ehk tavaline, aga siin mitte, siin pole kuskil graffiteid, ega kirjutisi)... ühesõnaga.. väkk! Inimesi oli ka meeletult palju ja raske kõndida. Tänavatel seisid igasugused tegelased nagu näiteks Spiderman ja Jack Sparrow, aga nende lähedale küll ei tahtnud minna! Kostüümid olid neil mustad ja räpased! Muideks Spiderman tahtis mu kallile pojale terekäe ulatada, aga ma lükkasin selle kiirelt tagasi, esiteks ma ei tea keda ta veel katsunud on ja teiseks no see kinnas oli juba peaaegu musta värvi! Fuhhhhh!!!!! Õhtuti pidi seal veel eriti hulluks minema, sest siis tehakse ju kõik klubid lahti ja võib ainult oletada, et kogu see tänav on prostituute ja narkootikume müüvaid tegelasi täis... Oeh.. kurb!

Ma ei ütleks, et olin pettunud, sest näha seal ju tegelikult on päris palju ja terve päeva ikka saab ära veeta ringi kõndides ja pilte tehes... aga noh... ütleme nii, et teist korda ma sinna vabatahtlikult niisama aega veetma ei läheks. Ühe korra nähtud ja polegi midagi erilist tegelikult!

Ahjaa, me nägime ka filmi tegemist pealt 2 korda (see olevat isegi vähe olnud). Nimelt on see seal nii tavaline, et inimesed ei pööra suurt tähelepanugi kaameratele, ega tegevusele. Minule oli muidugi uus ja huvitav.

Eks vaadake ise...



Siin jälle filmitakse midagi:


4 comments:

Ancelyna said...

Jeee!! Ma lähen siis sinu jälgedes :D Tunnetan Teele jõudu. Oeh, palvetame koos kõva häälega, et me Ameerikamaal kohtuks!! Teised võivad ka palvetada!

T. said...

Igatahes!!! Ja kui sa seal oled ja samu asju näed, siis tunnetad mind tuules... Pane silmad kinni ja käi täpselt sama koha peale kus mina (ära alla kuku ainult) j seal ma olengi :)

Ancelyna said...

Ma astun sinu jalajälje sisse ja siis ajan varbad harali :D

T. said...

HAHAHAHAHHAHA!!!!! Jah, ja siis rulli neid! Nagu die hardi filmis ütleb, et make fists with your toes! Aga sinu puhul siis harali varvastega! hahahaa ;)


*selleks security sõnaks kirjutasin praegu ''purmont'' nagu... purrrrrrrr-mont! mmm!!!! intimate!!